It's your right to laugh at me, and in turn, that's my opportunity to feel brave

Steg upp jättetidigt idag, för att vara jag :P

Gick en långis i skogen med Hollan och tränade näsan lite. Hon är otroligt dålig på att söka efter godis, så det tränas flitigt nu varje gång vi är ut! Man ser riktigt på henne hur hjärnan jobbar, o efteråt brukar hon bli lite mindre springig :P

När vi kom hem hade papi just kommit hem från farbror doktorn så jag skyndade mig genom duschen sen for vi upp till stan för att köpa grejor till Glenn, tror han kommer bli glad! :) Spenderade jättemkt pengar där, sen for vi på stan o jag spenderade lite mer pengar på alkohol. Efter att jag hade hållt papis hand när han skulle förnya körkortet så for far min hem och jag gick på partaj o köpte läskigheter till på fredag!

Köpte ett par mjukisbyxor åt min mor också, bara för att hon är bäst i världen. Hon vart jätteglad! Jag hade slagit in dom i ett paket o allt :)



Vill inte kaxa nu och ropa hej före jag kommit över bron, men är smyglycklig över en awesome sak!
Stay tuned for more ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: