Oh God we're in heaven!

Det är inte så illa alls här uppe i norr som jag trodde det skulle bli. Igår mös vi med julmusik, tända ljus o massa fika! Och hade sovmorgon idag o bara 3 lektioner så det var chill. Har shoppat loss på Dollarstore och köpte godis på Candy World :$ Köpte faktiskt jättelite och tänker ha kvar det hela veckan så döm mig inte! :P

Imorgon fyller Pia år, då ska hon få en sak av mig :) Tihi!

Annars då.. Min hund är söt o vi har gått ut o gått 3 gånger idag, morgon lunch o middag! Funderar på att skolka någon lektion imorgon, mest bara för att vi fick reda på att vi skulle ha läst igenom en sak innan onsdag så måste hinna läsa det också. Kanske tar sovmorgon :$ Döm mig inte för det heller, jag är faktiskt jätteförkyld :(


Aaaaah snart fredag, flytteliflytteliflyttdag :D Albin ska hjälpa till att bära säng så snäll som han är :) Och sen typ hålla mig sällskap om det blir ensamt när päronen far hem x)

Men nu ska jag plugga lite, sen blir det kanske en film innan sängen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: