Say it, play it how you want it but no way I'm never gonna fall for you, not for you baby

Har bytt olja o oljefilter på Glenn på morgonen, och vi insåg varför han låter så konstigt, det var ju hål i ett rör på stackarn :O Får se hur länge våran provisoriska lösning håller, men snart är det dags för ett besök hos Farbror Bildoktor!


Vart helt jätteslö när vi kom hem. Men måste väl pallra mig ut i skogen med Hollsan, jag ser riktigt hur hon försöker be så snällt hon bara kan! Kanske ta med bollen också, gud så kul!

Längtar till morgondagen/kvällen/natten, tror det kmr bli awesomet :)
Hooj 
Postat av: Helena

Men stackars Glenn! :o Hur är läget med dig? :) det var sjukt längesen vi hördes! :(

2011-11-03 @ 21:07:53
URL: http://travgalen.se
Postat av: Helena

Svar: Det tycker jag, med kladdkaka och nån feel good-film! :D jag ska bara se till att bli frisk först, fick en härligt feber idag...

2011-11-03 @ 22:54:09
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: