She dreams of para-para-paradise

Ååååh! Ska fara upp o skriva kontraktet idag som jag hoppades :D Och jag tar med min bror så får han hjälpa mig att hitta en bra tv o sånt :)

Tänk om jag får nycklarna redan idag! :O Då ska jag fara bort o kika på mitt nya hem en gång till :$
Kanske far förbi Sjön o hämtar hem min "flytta-hemifrån-låda" också, måste kolla vad jag har o inte har så jag vet vad jag ska leta efter på Dollar nästa vecka!


Aaaahrg! Hihihihihi :) Btw så har jag satans jävla träningsvärk i magen idag, tog mig knappt upp ur sängen! Men sate vad det taggar mig, för det måste ju betyda att övningarna jag gör faktiskt funkar :D Satsar på att vara snyggast i Skell beachen -12! Eller ^^
Postat av: Anna

Ihhh, så kul det är att läsa din blogg! :D

2011-11-25 @ 13:20:38
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: