The ground below grew colder

Hann plugga en halvtimme innan det bar iväg mot HU. Vet att jag prioriterar fel, men alltså; domare i tårtbakartävling?! Come on!

Men jag har bestämt mig för att bara skriva klart svaret på den här (ganska stora) frågan och sen blir det en tidig kväll. Då kan jag stiga upp tidigt imorn, plugga till 11 - gå på prommis, o sen plugga ända till halv6 innan jag säger upp mig för dagen. Då ska jag bannemej ha hunnit klart tentan OCH ha börjat på nån av dom andra uppgifterna!

Har lovat min bästaste vän att lägga ut lite bilder för att hon tkr min blogg är tråkigt, och hon vet visst inte hur jag ser ut nu för tiden! Så kommer diverse bilder.


Bara för min mor är söt och hade fått ett förkläde av buspojkarna!



Dom första två bilderna är från min 20årsfest, och då bodde du ju här....... Host.
Men såhär ser jag ut nu för tiden, trycker pizza o tjockar mig :D
Postat av: linda

bra! meeer meeer vill vi ha!

2011-11-22 @ 00:03:05
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: