Weak as I am.. no tears for you.

Jag verkar vara den enda som inte har fått tillbaka rapportjäveln?! Jag behöver verkligen ett G hära nu!
Imorgon ska jag titta igenom tentan en sista gång och sedan lämna in den. Och skriva klart Uppg003. Eller korta ner? Fick bara ha upp till 1500 ord o har redan 1800 och ska på något sätt rymma en reflektion också? Ursch.
Mina klasskompisar kan ta sig i röven allihopa, har bett dom 2 gånger ifall det är någon som är gullig o kan scanna in kapitlet ur ena boken som vi behöver för den sista uppgiften (som jag inte ens har kunnat börja på än) men jag får ingen jävla respons alls. Så fuck you. (Dom är fina kvinnor egentligen, är bara småsur för lär få ett till U)


On other notes.. Någon som såg Idol? Gaaah jag är så kär i Robin. Hur bra får en kille sjunga egentligen? Och Moa, alltså åh!♥ Om Amanda Fondell är i finalen så tror jag jag bojkottar den. När hon sjöng True Colors, jag som kan texten förstod inte ens vad hon sjöng. Tycker Bagge skulle ha kämpat mer för sitt statement om potatisen i munnen. Jag älskade henne i början för hon lät så speciellt, men hon har tagit det för långt. Man hör ju bara mummel o stönande ur henne. Näe ursch, tacka vet jag Robin o Moa!

Haha oj vad jag babblar. Allt jag skulle säga egentligen var att det känns som att min kropp är förbannad på mig, som att den säger "Jaha, så du tränar mig som fan o sen trycker du i mig massa såndär jävla skit?!"
Har varit skitduktig o tränat tkr jag, men förstörde det med en halv chokladkaka o litte chips ikväll. Skäms i smyg. Skärpning nu! Har inte ens råd med godis ändå så det blir nog bra så fort jag kommer mig hemifrån!

Imorgon blir det en springtur med Hollan o sen hämta min låda i Sjön.
Nu blir det sängen! 23.10, rekord för en fredag?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: