Åter igen, "Tur det är det bästa som finns!"

Förra inlägget kan förklaras av att jag hade skrivit ett långt fint inlägg om dagens KM och sen gick det inte spara. Uh


Anywhoo, kortare version nu: Regn, taggad hund. Hoppade fel i däcket?! Tredjeplats i agen, "felfri" tredjeplats i hoppen, och sammanlagt en tredjeplats i KMet :)! Och vi vart Klubbmästare för Skellefteå Hundungdom! :)

Hon vann massa finfina priser också! Tre chokladkakor, två strutar hundgodis, bajspåsar, presentkort och mat åt Lollan :) Och en medalj! :$
Småstolt över flickan som ni förstår!! :)

Nu ska jag slåss, och rocka. Har varit tokigt tjock i veckan, inget skämt!! Ätit skräp varje dag. Ursch!
SKÄRPNING!! :)

Hare gött!

Postat av: Anna

Sjukt kul att det gick så bra :D

Jag vill också rocka, men det finns inte utrymme i min lägenhet! Jag har försökt, men det går liksom inte utan att slå sönder något... :(

2011-10-03 @ 00:08:06
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: