Do you think about me now and then?

Jag blir less på mig själv ibland.

Greys var superbra som alltid (A) Efter det såg jag Friends With Benefits, satan så bra film :D Han är ju inte ful och titta på heller, Justin Timberlake... :)

Steg upp någorlunda i tid imorse och for ut o sprang. Orkade mer än jag brukar, men fy sate så dålig kondis jag har! Skärpning alltså!!!

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ta tag i. Det som är mest urgent är ju arbetet som vi nu kanske slipper göra, så känns dumt att slösa tid på det om vi inte behöver göra den. Men å andra sidan känns det dumt att börja med typ rapporten och sen måsta ta paus med det för att göra klart det andra.. Näe tror jag ska rita upp min halloweenklänning först så får vi se om mami kan hjälpa mig sy den när hon kmr hem :$
Haha det här med självdiciplin.. Äh, jag får det ju gjort tillslut eller hur?!

Gillar fortfarande spotifylistan jag hittade, den är nice!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: