Don't think you realise just how long I've been waiting at the back of the queue

Too busy to set a tempo, but I don't let anybody touch me like that. I think I'd like to build my own little yellow brick road before I let you back. You better believe this is a means to a start but we don't start yet. And I have a feeling it's the reason we always get upset.

Jag var verkligen för trött för att sova när jag la mig igår, så jag läste ett tag. Somnade kring 4 o ställde väckarn på 8. Har läst heeeeeela dagen idag. Iaf till mami kom hem från jobbet och hade en buspojke med sig. Småjobbigt att leka med han medan jag försöker plugga. Så nu sitter jag här och ska försöka få in min litteratur på något vettigt ställe. Gaah det kommer gå bajs.

Tenta imorgon, oh so much FUN! :) Lär ju inte sitta där till kl2 iaf.. Men ska läsa lite på den också ikväll.

Näe, back to work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: