I never drink to feel better, I only drink to feel EVEN better

Tjallå mina trogna läsare! (Ni vet vilka ni är)
STUK igår var inte riktigt lika awesomet, för var ganska lite folk. Iaf i början. Men var en kille där som dansade svinigt bra, så försökte få ihop han o Pia men hon ba neeee fast sen så gick hon omkring o letade efter honom ändå xD Själv dansade jag med rödbyxan (han var svinjobbig sist men nu var han jättetrevlig) och hans kompisar. Ena hette Markus o ville taffsas, så han tyckte vi inte om. Men en av dom andra var faktiskt riktigt snygg så dansade lite med han ist! Men dom försvann så vi fortsatte rejva runt med randoms. Hittade en snubbe som hette Erik (en till) och han var rätt trevlig :) Rolig o dansa med för dom var inte sådär äckliga som en del är :P Plus att dom räddade oss från snusfejset! Sen kom snyggingen i svart tillbaka i typ 2 min osså drog han vidare igen. Skum kille.
Haha kvällens bästa dialog
Jag "Oj, klockan är halv 2!"
Pia "Va, så lite?"
Jag "Va?"
Pia "Ja, är den bara halv tolv?!"
För eran info så gick vi ut typ halv tolv, men Pia var så full så hon tyckte att kvällen bara flög förbi! Vi dansade konstant i 3 timmar och mina fötter dog, så fick gå barfota hem! Tur det var nära ;)
Imorse vaknade jag halv 10 av att min stackars hund lät "Haouff" Hon fick inte sova i sängen för hon började löpa igår så hon tyckte det var dags att få lite kärlek! Så jag steg upp o åt en korvmacka, och sen tog jag syskonen bus på en prommis för det var så himla fint väder!!
Efter det packade jag ihop mina saker och lastade in det i Glenn. Väl hemma så tog vi oss en skithärlig prommis i höstskogen! Och hon var så duktig! :) Fast det var jobbigt att hålla henne duktig.. Får anstränga mig som bara den, men lyckades då få henne att tycka att jag var roligare än att springa o bada så det var då bra!
Efter det så sov jag en stund, behövde ladda batterierna inför kvällen! Stora planer med dom bästa killarna i världen vettni ;) Vi såg Rio, den var rätt bra :) Älskar att dom är så mysiga! Men nu sitter jag här själv o fördröjer tiden. Markus var hem några gånger o kollade hur det gick, och nu sist frågade han om det var okej att dom drog upp till stan ett tag, så jag sa "visst, jag kan sova på soffan tills du kmr tillbaka" då sa han "nice!" osså drog dom :P Men jag fick inte säga något åt Maria, så schhh!

Imorgon är det KM! :) Så taggar lite, även om både jag o Ronja är smått ringrostiga. Men blir ju kul ändå :) Hoppas vi får samma väder som idag! :)
Näe, nu ska jag lägga mig o se Hall Pass. Den är rätt bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: