I never wanted to say goodbye

Omsorg!!! Fan inte lätt alltså. Känns som att jag upprepar mig hela tiden i rapporten också men det får hon ta.
Är praktiskt taget klar med första delen nu, så ska plugga lite tenta och så satsar vi på att skriva klart andra delen imorgon efter tentan :) Annars har jag ju lördagen på mig med!

Hade ju tänkt dra till Umeå i helgen men det blir inte av. Hoppas jag gör något roligt i helgen iaf. M jobbar, o säkert AnnaO också.. Albiiiiiin? :) Näe. Plugg först o främst! Sen ser vi. Kanske blir att göra som Lima sa "Det är tentaperiod, jag behöver socker! - Åh jag har gjort bort tentan, så duktig jag var. Jag förjänar lite socker!" Fast i mitt fall blir det nog tröstätande av sockret för tentan ska failas :)

On other notes;
Jag är så arg. Jag försöker verkligen att inte vara arg. Men jag är det. Emil hjälpte inte, vart störd av att han hörde av sig. Helt onödigt gjort av honom!

Näe okej, omsorg. Sen är jag klar för ikväll..
Hare gött!

Och så en bild bara för att jag aldrig lägger upp bilder längre :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: