I remember mama said; "No you can't hurry love, you'll just have to wait"

Var en härlig prommis i skogen idag, Hollan var duktig :) Och påväg hem så kommer det en vit liten tuffs springades så jag tänkte "så kul, gick mamma ut också" Men jag väntade och väntade och ingen mor kom.. Så började tro att Ronja hade tagit sig ut och letat upp mig! Fast långt där bak så kommer min lilla mor och de två andra små trollen. Såfort hon hade släppt lös Ronja så hade hon kutat ifrån dom för hon hittade spåret av mig! Alltså min lilla hund värmer mitt hjärta galet mycket :) Hon skulle lätt vara den mest effektiva blodhunden om jag gick vilse i skogen. Hon skulle säkert fara ut i en snöstorm för att leta reda på mig.
Dumma lilla hund

Ronja mitt i vintern

Har börjat på rapporten nu. Jag fattar nada och lär göra massor av fel men den ska BANNE mig bli klar!


Tog en paus för att rensa hjärnan nu ikväll också. For och simmade! Det var INGEN i bassängen, och dom hade släckt ner hela stället, lystes bara upp av levande ljus! Och den vackra orange/lila himlen utanför. Satan så fridfullt det var! Jag bad dom sätta igång lite musik också så då vart det ännu mysigare :) Men komme några fler innan jag var klar. Och småstolt jag är! Klarade 50 längder i ett svep :D Eller alltså stannade ju och vilade en stund, men brukar köra 25 - sen basta - sen 25 till men jag körde bara på och jajjemen! Sen låg jag död i bastun en halvtimme :P


Nu ska jag se Pride&Predjudice och sen blir det nog mera plugg, om jag inte tar en tidig kväll och FAKTISKT TAR MIG UPP UR SÄNGEN IMORGON. Jag S K A vara vaken SENAST kl9 imorn. Good Luck Chuck...
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: