I'm having a bad bad day, if you take it personal that's okay

Hade tänkt stiga upp kl9 idag och fara ut o springa, men det regnade så mkt så jag tänkte att jag kan ju vänta en halvtimme och znoosade vidare. Vaknade halv 12 och kröp ner till soffan. Satt där nån timme, sen tvingade jag migsjälv genom duschen och upp till stan. Träffade M, det var bra för det var jättelängesen!! Vi gick på partaj men dom hade som inte något intressant. Ska försöka övertala min mor att sy en dräkt åt mig (A)


Jag är tokigt godissugen, och alldeles för trött för att fara ut o springa.. Men ska ta o slå på Bengt o rocka lite. Jag har inte tänkt bryta detta nu! Men lägger ett undantag på lördagar, då får jag dricka alkohol, äta litte chips (för jag blir inte lika full då) och liiiite choklad :)


Näe dags jag tar tag i nåt, antingen plugg eller träning.. Kl21 är det House! :)

Pigg tjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: