Is anybody out there?

Har gjort klart en av uppgifterna som skulle vara klara den 16e, och den andra kanske vi inte behöver göra! Tack gud!! Eller Bengt-Ola?

Och tog mig ut på en springtur också :) Det märks verkligen att Hollan löper. Inte för att hon inte brukar vara lugn inomhus, men hon ligger bara och sover heeela tiden. Men hon piggnade till när jag tog på mig springskorna ;)

Småbråkig var hon i början, men sen lyssnade hon skitbra! Och påväg hem gick hon så fint brevid mig även fast hon hade fått ett "hopp o lek" så jag bestämde mig för att inte koppla fast henne när vi kom ut ur skogen. Och hon stack ingenstans! Gick bara jättefint brevid mig, och vi mötte två gubbar o en  man på cykel o hon tittade knappt på dom :) (Hon som annars vill hälsa på ALLT) Hon jagade inte ens löv ;D

Vet att det säkert bara är konsekvenser av löpen, men om hon kunde vara såhär jämt skulle jag bli överlycklig! Heltänd när man ber henne, och kolugn annars. Drömhunden, right? :)

Nu ska jag o drömhunden cykla på ICA!

Hare gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: