It takes a fool to remain sane

Jag gillar att det fortsätter att ploppa upp pengar lite här o var! Hittade en femhundring i agilityjackan (A) Jag ska köpa min fina carlingströja som jag har suktat efter några månader nu!

För idag blir det stan med Ida :) Det var himla längesen! Sist jag var med henne så spenderade vi en hel kväll på en strand o badade. Det var en av dom dära varmaste dagarna i sommar.

Näe visst måste vi ha gjort något efter det? Det var ju görlängesen :O


Men före det blir det en sväng på klubben för flickan var så duktig igår!!! Och det är ju som perfekt temp ute för att hon ska kunna sova lugnt i bilen sen medan vi fikar =)
Men före det så ska jag plugga!!  Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: