It's where my reason stops and something else comes in

Gårkvällen var inte illa alls, var för med min vän. Sen bakade jag dumle-kladdkaka och när jag satte mig vid datorn såg jag att jag hade fått 4500kr av Folksam för överfallet :)

Idag har det inte hänt mkt. Är inte taggande att stiga upp ur sängen när man inte kan öppna ena ögat men pallrade mig upp där kring 9. Har iaf börjat plugga lite idag, (typ första jag har gjort på hela veckan?!) och beställt en bok som jag visst behövde men inte har.

Nu på kvällen så skjutsade jag mami o Maggan på dansen osså for jag o flickorna på klubben! Hjälpte Linnea att ställa upp en bana, sen tog jag ut Hollan o tränade lite allmänlydnad i långlinan. Men hon hade så bra kontakt så det slutade med att vi typ körde halva banan!! Hon är så satans rolig att köra, det gör mig GLAD! :) Hon var så duktig! Lite tråkigt att ingen såg då hon var duktig, dom bara hörde mina lyckorop x)

Näe satan så duktig flicka! Banan vi ställde upp var en himla klurig en, så jag o Hollan körde bara typ slutsträckan, men den var inte så "bara" den heller :P
Ronja var tokigt taggad också när jag plockade ut henne, bra fart hade flickan min! :) Taggar Jokkmokk mer än något annat i världen just nu! Och ändå inte länge kvar, bara typ en månad ganska exakt :)


Nu ska jag försöka sova (fast vi vet att det inte är sant, jag ska se serier) för imorgon ska jag träffa Ida på stan och ta en fika! :)
Hooj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: