Jag har köpt nya solglasögon och gömt mig i dom hela dan

Jag steg upp löjligt tidigt idag för jag skulle ju få vara med min Lima!! Men hade kunnat sova två timmar till för hon kom inte förän typ 12 :P
Men var bra att träffa henne :) Det känns aldrig som att hon har varit borta, det är rätt skumt :P Men vi såg lite film o pratade lite om allt möjligt, som vanligt alltså!
Hon berättade att hennes Matte hade fått henne att gå med på Happypancake (en dejtingsajt) så jag gjorde en användare också :P Och det visar sig visst att jag matchade 85% med en gammal goding från Götet.. HAHAHA jag dog!!


Resten av dagen har jag spenderat med att göra... ingenting alls. GUD ALLTSÅ JAG MÅSTE TA TAG I MITT LIV!!! Just nu känns det inte som att jag har en jävla chans att klara varken rapporten eller tentan. Fan vad jag vill fly från mitt liv. Lika bra att jag hoppar av. Fast ändå inte. Men fan vad jag suger.

Ni ser att jag är på topp igen :) Nu blir det sängen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: