Jag kan sitta flera timmar, jag kan gå igenom allt. Det tog slut för längesen men du är överallt.

Vart en sväng på stan med min mor idag! Jag köpte ett par jeans, en mössa o några vantar. Och köpte tyg till min halloweendräkt :D Sen gick vi på Glitter o mami hittade ett halsband hon tyckte om, så då fick hon det av mig i lite sen födelsedagspresent :)
Lite fusk, hon ska på Ladies Night ikväll.. Och M såg Martin Stenmarck på stan idag! Jag vill också se han! >.<

Min kväll är då planerad. Har tänkt prova mitt glutenfria vitlöksbröd och se om det är lika awesomet som vanligt vitlöksbröd. Kanske äta choklad också, är smådepp över mitt liv just nu..
Längtar till imorgon!! Fan vad jag ska dricka alkohol och skaka roompaaa!





Jag hatar att allt påminner om dig. Jag hatar det verkligen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: