Kinda lose your sence of time

Haha, 4 frågor?! Hahahhaha. Är riktigt lycklig att jag inte är en utav dom som har spenderat varje minut av de senaste veckorna med dom 63 instuderingsfrågorna vi fick. Satan så alla kände sig lurade! Vi trodde det skulle vara en stor tenta med massor av frågor eftersom vi fick så mkt att plugga på. Men icket.
Jag är väldigt glad att jag inte är en av dom som pluggade tentan så mkt!

Svarade på allt men tror ändå jag failar, var ju inte dom smartaste svaren i världshistorien men x)

Väl hemma så tänkte jag gå en sväng med Hollan, men vi ska vänta till kl.3 och gå med Sabina o Sally istället, det var så satans längesen! :) I smyg är det bara för jag vill se om hon lyssnar lika bra som vanligt även om Sally är med :P

Just nu slits jag mellan sängen och rapporten. Sov inte många timmar i natt, var nervös och övertrött så somnade typ aldrig... Men om jag på något magiskt sätt får klart rapporten idag så kan jag ju kanske roa mig littegrann i helgen? Hursomhelst så tar jag rast kl7. Då ska jag slappa o se tv och sen mysa med Idol ikväll!

Okej, rapporten får ett försök nu.. Ha en bra helg alla vänner :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: