Letting the children inside to drink beers

Är heltaggad på halloween! Hoppas verkligen på att få fara på STUK den 4 nov o fira där. Men då behöver man ju en riktigt snygg outfit också! Så sitter o tittar på massa olika.. Men det är så dyrt :/ Ska dra på Partaj imorn o kolla om man kan få prova några där :)
Både min far och Albin tyckte det vore en skitbra idé att jag skulle gå som magdansös, min fars komentar var "Du får köra den här dieten tills dess bara, inga kolhydrater. Osså fara ut o springa massor, nog klarar du det!" Vet inte om jag ska skratta eller gråta :P

Men tror dock jag ska börja köra på lite diet-aktigt nu. Har varit så galet tjock på senaste. Och tror att jag typ är glutenallergiker nu också så borde sluta äta bröd o pasta o sånt. Jag får helt enkelt börja tycka om grönsaker!

Ska bli duktigare på att träna också. Planen just nu är att varje gång jag blir godissugen så ska jag antingen fara ut o springa, slåss eller rocka! Då tkr jag ju att jag borde bli vältränad på no time, eller vad tror ni? x)

AAAAH taggar livet så mycket!! Blir BEAT på lördag, och kanske förfest med en snygging. Eller vad säger jag, är ju förfest hos Pia så såklart det är förfest med en snygging ;) Ååååh, jag tror studentlivet är det bästa som har hänt mig :D Mår toppen! :)

Och har mina fina flickor♥



Förutom när jag saknar dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: