Like a mad man laughing at the rain, little out of touch, a little insane

Runaway train är guld.

Har kämpat på galet mycket ikväll om jag får säga det själv. Fast har tjattrat med L en stund. Men det behövdes, saknar henne som fan!
Och guess what. Emil Landin hörde av sig idag. Det är så satans skumt. Var tvungen att skratta lite!

Jag har skrivit en tredjedel på varje sida på dom första 4 rubrikerna, och just nu är jag så trött så jag kommer inte ihåg någon litteratur att referera till så jag ger upp nu. Blir att läsa litteraturen imorgon hela dagen så kan jag skriva hela natten. Har skrivit allt från intervjuerna som jag kan nu så GODNATT!


So tired that I couldn't even sleep
So many secrets I couldn't keep
Promised myself I wouldn't weep
One more promise I couldn't keep


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: