They say time heals everything but I'm still waiting

Livet suger fortfarande, men har börjat orka ta tag i saker nu iaf :)

Var hos farbror doktorn idag och sa att jag ville ha en remiss till en hudläkare och han sa "Ja det var inte en dum idé alls, för jag vet då inte vad jag ska göra!" Kändes bra att betala 200kr för detta utlåtandet.

Nu ikväll så for jag o Hollan ut på en riktig långis. Var inte riktigt inställd på att det skulle bli en joggingtur men så vart det iaf! Sen tog jag småingarna på en springtur runt gångbanan också. Satan så tokiga små vovvar! Syns att dom får för lite motion i vanliga fall.

Har boxats lite också. Det var awesomet. Problemet är bara det att jag är ganska säker på att jag kommer bli anmäld för misshandel om en viss person någonsin stör mig igen.

Ska iaf till min kära systeryster LindaLi imorgonkväll o mysa :) Var x antal år sedan vi hade en riktig kväll bara hon och jag, känns som att vi behöver en liten catch up-kväll. Haha ketchupkväll... hihihi. Humoren är på topp som alltid.

Om ni är rädda att ni har missat något värdefullt i mitt liv de senaste dagarna så kan jag försäkra er om att allt jag har gjort är att äta mig fet och sett VÄNNER. Imorgon blire att besöka länets alla biblotek i jakt på referensböcker!
Hooj
Postat av: linda

JAG HATAR LÄKARE! DE ÄR HANDIKAPPADE OCH KAN INGENTING!

2011-10-21 @ 05:40:15
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: