Turned away from it all like a blind man

Har typ pluggat hela dagen, fick iaf goda nyheter om att moment 2 inte är obligatoriskt! Så ska sätta mig och skriva självreflektionen på grupparbetet nu och sen tror jag att det får duga för ikväll. Om jag hinner klart i tid ska jag skynda mig upp till min AnnaOoh och hälsa på i nya läggan!

Imorgon blir det nog en snabbis på stan med mami, hon vill börja jobba i vik.poolen som mig så ska ta med henne till Hans. Sen dirr hem o plugga vidare för hinner inte göra mycket alls på lördag! Då blir det att hälsa på Lindahls i Piteå, och sen tar jag buss vidare till Luleå för att städa Pias lägga o dricka lite alkohol ;D

Kan också berätta att jag åt mina första glutenfria saker idag! Brödet var inge vidare, men kan vara för jag har slutat gilla ljust bröd. Pastan däremot var smarrig! Umeå på måndag, hoppas vi löser detta då.

Näe. Plugg nu igen.. Hooj

Jag saknar dig liksom.
Postat av: M

Jag saknar dig med, och jag antar att den här bilden är hämnd för alla bilder jag lagt upp på dig? ;)

2011-10-06 @ 21:02:21
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: E

Haha men här ser man ju då att du gör en grimasch? Jag brukar ju bara se allmänt retarded ut på din blogg! :)

2011-10-06 @ 23:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: