Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. Längtar efter något som kan rädda mig

Var svinigt kul igår! Hon har trevliga klasskompisar :) Är väldigt säker på att jag gjorde bort mig några gånger, men vilken tur att dom inte känner mig då ;P

Drog ut jättetidigt, och vem fan träffar jag i kön om inte Aho? Vad han gjorde där har jag ingen aning om men han körde på med sitt vanliga snacka om Dalle. Tror han är kär! :$

Galet mycket folk där inne! Typ 3 dansgolv med olika musiksmaker. Vi dansade omkring med folket från förfesten mest hela kvällen. Förutom när jag tappade bort dom o dansade med 4 andra snubbar :P
Gjorde säkerligen bort mig lite till där inne, var himla lullig.. Vågar inte titta på bankkontot. Vet inte hur mkt jag köpte..

Men jag gav upp kvällen rätt tidigt. Hade så svinigt ont i fötterna så jag knappt kunde stå. Så slängde in handduken där kring halv2 tror jag. Drog hem o la mig istället! Före jag somnade så gjorde jag ännu lite fler pinsamt dåliga saker. Men "have no regrets" osv så det löser sig alltid!

Tack Pia för en awesome kväll! Nästa helg river vi upp Skellhell istället ;)


Om typ 12 dar eller nåt sånt så kmr min Lima hem :$ ♥
Postat av: Anna

Wiiie ♥

2011-10-09 @ 20:41:50
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Linda

hahhahahaa just därför jag postade bilden, för den var.... jag vet inte hahahahhaa, den va fin först, sen rullar man ner å se snopparna hahhahahahahahahahahahahahhhahahaha

2011-10-09 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: