We just wanna see U shake that dididididododo

Jobbade en kortis idag. Fan vad jag saknar Hattis!!!

Har hunnit städa lite på rummet och varit en sväng i skogen med Hollan. Men hon börjar vara i höglöpen nu så hon har tappat öronen igen </3 Vet verkligen inte hur det kommer bli när hon är klar. Håller tummarna för det bästa!


Pia sitter just nu på bussen mot Skellhell. Efter ett litet bussbyte så är hon här kring halv6 och då blire pizza! Sen partajar vi lite tills klockan blir nångång och beger oss mot AnnaO. Därefter blir det Folkparken och The Voice. Hela kvällen kommer filmas och visas på tv nästa vecka, vi ska bli kändisar, wihoooO!! Elr nåt

Helt ärligt är jag inte jättetaggad. Har ont och ser ovanligt ful ut. Kan inte sminka över det heller för då blir det bara åt helvete.
Men nu laddar vi om. Jag tar ett steg frammåt och ett steg bak. Ett steg vänster och känslan kommer tillbaks. Lite packad men inte dygnrak, jag rör mig på golvet och känslan kommer tillbaks osvosvosv!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: