Whatever happened to the great escape?

Kan hon sluta vara så himla duktig?! Eller vad säger jag, nej gud nej var så här föralltid :D
Hade henne lös på klubben idag och tränade. Helt lös. It was awesome. Hon är så duktig när hon väl vill! På ett sätt längtar jag tills löpen är över för att se om det håller i sig, men å andra sidan är jag jätterädd för att det ska gå tillbaka till gamla vanor. Men just nu tänker jag bara på hur duktig hon var idag♥

Så härligt det var att träffa Ida! Vi mös på Lilla Marie och sen blev det en sväng på stan. Oturligt nog så hade jag bara parkeringspengar till en timme så vart en kortis.. Men vi ska nog på dejt snart igen ;)


Internet har varit nere typ hela dagen också, så har inte fått mkt plugg gjort alls. Jag BORDE skita i allt vad nöje heter i helgen och bara plugga.. Men Pia kmr ju hit... Det hjälper inte att jag jobbar hela dagen imorgon också. Fast jag är så lycklig över det! Ska få vara på bästa stället i världen imorgon och träffa alla sötisar!:)
Men jag börjar halv8, och jag har inte stigit upp före 8 på säkert 2 veckor så borde som sova. Vilken tur att jag är trött nu då! Ska bara kissa hundarna sen blire natti.

Hare gött mina vänner


Ge mig sommar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: