Wouldn't it be nice if we were older, then we wouldn't have to wait so long

Gårkvällen var riktigt kul! Jag insåg hur mkt jag har saknat min syster♥
Men T-boy o M var svikare o följde inte på krogen, så det vart bara jag o fyllona :P Satan så fulla flickorna var innan kvällen var över! Och satan så arg jag vart på Anna. Är fortfarande arg på Anna >.<

Och jag fick 170kr av Marias arbetskompisar för skjutsen hem igår :D


Idag vaknade jag HALV TVÅ?!!??! Skulle ju vara hos Josse kl10.. Men skyndade mig dit när jag hade vaknat för dom var inte klara med gravidmagefotningen än så jag fick krama på min Lima också♥ Var allmänt trevligt, var så längesen jag träffade Josse o Ida! Är nästan avis. Nog skulle jag kunna tänka mig att vara gravid om jag hade en sån bra kille som Robin elr Simon. Och egen lägenhet och jobb osv..

Nu så ska jag genom duschen och sen bär det av till någon som heter... Tim? Ska på killkväll med Albin, Nord och deras Bureåvänner :P Det låter awesomet! Och det bästa är att jag får dricka ikväll :$

Skål mina vänner!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: