Can you see the stars from where you are?

Ni ska veta så jävla stolt jag känner mig idag!
Har släppt all ilska jag hade inom mig, helt enkelt bara för att det tar upp nå så jävulskt med energi att gå omkring och vara sårad och arg. Energi som jag inte har råd att slösa på något så dumt. Så jag har slutat :) Känner mig redan gladare o piggare!
Men!! Jag tog med Hollan och gick ut o gick kl8. Då det var mörkt. Utan att få en endaste panikattack!:D Kändes skitbra. Var så längesen jag var ute på en riktig prommis med henne också, då vi inte går i skogen. Och var härligt att röra på sig lite efter 3 timmars plugg :P
Men som sagt, stolt!

Dock så äter jag fortfarande allt jag kommer över. Är sugen på något hela tiden, världens jävla cravings, men vet inte vad det är jag vill ha ;S Känns fult. Menmen.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: