'Cuase I'm a B-A-N-D-I-T

Hade 45minuter på mig imorse innan jag skulle fara. På något sätt vart jag ändå jättesent och körde inte-så-lagligt hela vägen till Piteå..
Det gick bra idag med! Jag tyckte hon hade bra med fart, o vi nollade. Men när vi kom i mål sa Veronica "Vad seg hon var idag, hon har ju varit mycket snabbare på kursen". Måste ha varit mitt fel då! Jag var då helt jävla slut när vi kom i mål :P Hade jag ansträngt mig mer så kanske vi hade tjänat ihop dom där 3,40sek som vi var över tiden. Vart en tredjeplats iaf, med en skitsnygg svart-vit rosett! :)

Stannade hela ettan,tvåan,trean men orkade inte se DM. Så var hemma typ halv2. Har suttit o pluggat sen dess typ.
Vill verkligen göra något roligt ikväll, men borde plugga.. Ska iaf läsa Lgr 11an efter maten sen får vi se.
Men nu ska vi äta grillat♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: