Hot Mess

När jag kom bort till M så gjorde vi oss snygga o satt o drack ett tag.
Halv 1 var vi inne på Olles, hälsade på lite folk och drack en Dirty Amanda. Drog vidare på Calles en stund, rätt bra trubadur så tog en drink till där och begav oss sen mot Allstar. Klockan var då typ 01.40 så Palm släppte in oss gratis :D Träffade Micke o Dalle där så dom kom o dansade med oss ett tag. Drog vidare när dom stängde men kvällen gick som utför efter det..
Somnade iaf kring 6 imorse, och steg upp kl9 för att gå in till stan o ta en buss hem :P

Just nu känns det som att kvällen kmr bli lite värdelös, för insåg igår att mina planer är ovanligt löjliga. Men hoppas på att jag taggar till när jag får duscha o klä mig snyggt o träffa allt folket :) Men jag går nog på AnnaOs taktik ikväll. :P


Näe, mera sömn nu! Iaf tills någon kan ge mig något att stoppa i magen :$

Tack för gårkvällen min underbara vän!
Postat av: M

Det var en Kinky Amanda!

2011-09-19 @ 10:24:24
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: