I am young and I am free. But I get tired, and I get weak

Gick nästan efter planen för dagen iaf. Varierade dock pluggandet med boxningen och har inte varit ut med cykeln något. Men min stora hund är så loj idag så vet inte om jag vågar släpa med henne ut. Det räcker nog med en kväll på klubben!

Efter det så ska jag hämta upp AnnaO osså ska vi äntligen ha en tjejkväll o snacka skit. Var säkerligen mer än en månad som jag träffade henne. Tokigt.


Nyss kom min mor in i rummet med 3 små kartonger åt mig. Min mjälte fungerar visst inte som den ska, enligt kvinnan som gör mammas akupunktur, så nu har jag nå piller jag ska äta. 24st per dag. Osså fick jag en hudolja åt ögonen! Hoppas VERKLIGEN den fungerar. Känner mig som den fulaste människan på jorden när mina ögonlock håller på att flagna sönder såhär.

Mera plugg nu.
Hooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: