I don't wanna be a stupid girl

Hade en jättemysig kväll igår med finmiddag o sen filmmys :) Hann se lite fotboll också för vi åt på Olles.. Sverige suger, men domarn var fan mutad.

Pallrade mig ur sängen så sent som klockan 9! Åt frukost o begav mig mot Solbacken för vår agilityuppvisning utanför Arken Zoo. Var bara det att den inte började förän 11, och jag var där kvart i 10.. Gick en prommis på Moröbacke och hittade igen Andrea, så då gick vi tillbaka till Arken o då hade Kalle kommit med släpen, så då vare bara att sätta igång!

Var rätt mkt folk ändå, preiodvis. Och min älsklingsunge från sommarjobbet var där♥ Jag vet att man inte får säga så, men han är bara för söt! Satt o pratade med han o hans pappa rätt länge, och sen fick han följa med mig inne på banan o köra med Ronja, sötnos!
Måste kanske tillägga att, förutom att hon stack o nästan blev påkörd (hjärtat hann gå sönder), så betedde sig Hollan ovanligt fint idag också!

Vart många timmar där uppe, men komme hem typ halv 5. Åt middag o sen dess har jag suttit här o pluggat. Är inte riktigt helt stolt med det jag har åstadkommit men det är ju för fan lördag! Har skrivit om ett årtal, vi skulle skriva om "några" så jag tänkte ta typ 2 eller 3. Men 1896, det är jag ändå rätt stolt över!
Försökte mig på den här bilioteksgrejen med, men det får vi ta imorn tror jag..
Ska ner o käka chips nu iaf!
HOOJ

Ronja på doggycup-finalen i sin, som fotografen kallade det, "Elvis-mantel"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: