I never thought I'd need you there when I'd cry

Det kan ha varit trötthet som låg bakom mitt lilla sammanbrott idag. Efter förra inlägget pluggade jag typ 1½ timme, sen däckade jag i soffan i 4 timmar.. Inte riktigt enligt schemat men ibland får man ta såna hära dagar. Det har min granne sagt, och då är det sant. För hon vet allt.
Gick över dit till min personliga psykolog idag efter HU. Hon sa precis det jag har gått och tänkt på, och jag hatar att hon har rätt. Så nu har jag ångest över något litet dumt. Men jag förtjänar bättre, så vafan.

Jag slapp vara ledare på HU idag, tack Andrea! Så fick vara med på lydnaden istället. Hollan betedde sig som.. ja som Hollan, hela första delen. Men när vi gick in o fikade så hittade jag en tennisboll i bilen! Himlar vad fint hon gick sen ska ni veta. Tror jag har hittat hemligheten! Hoppas då på det :)

Har tryckt i mig lite mer än en halv chokladkaka nu ikväll också. Såg nån film med päronen, var rätt bra. Känner mig fet och trött så nu äre dags för sängen. Känns redan tomt, kanske Holly får sova nere vid fötterna ändå... Lite hundhår har väl aldrig någon dött av?

Hooj..

On other notes;
är lite ledsen över att jag aldrig fotar längre. Längtar efter en riktigt härlig o fin höstdag full av färg. Håller kameran laddad tills dess..

Postat av: linda

Jag älskar dig <3

2011-09-06 @ 01:18:54
URL: http://llnda.devote.se
Postat av: Kimothy

Hej! Vad pluggar du? :O

2011-09-06 @ 02:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: