I want to break free from your lies,You're so self-satisfied I don't need you.I got to break free

Har haft en groggy flicka vid mina fötter hela dagen. Men Veronica sa att det verkade se bra ut, så nu väntar vi bara på beviset på det.

Imorgon blir det att pallra sig upp i tid för en gångs skull, se en föreläsning och sen upp på klubben o träna lite. Hon gör framsteg min flicka! Lilltjoppan måste också få träna lite, även om det inte riktigt lika kul att köra Ronja som det är att köra Holly :P

Till helgen blir det nog kanske första gången jag far på STUK! Jag och Hollan flyttar in hos Pia nästa vecka medan jag har lektioner i Luleå, och hon o nå vänner skulle på STUK på lördagen så hon föreslog att jag skulle komma redan då så jag kunde följa med :) Låter svinigt kul! Men kommer nog få lite dåligt samvete av att lämna Holly själv hos Pias päron första gången hon ens är där.. Får se hur det blir!



Jag har bestämt mig för att jag har allt jag behöver. Jag har mitt plugg och mina hundar, och jag har inte riktigt tid med något annat ens. (En egen lägenhet hade dock varit nice) Känns negativt att säga att jag har gett upp, men jag har då gett mig för nu iaf.
Jag har för höga krav ändå, det går bara inte till så som det gör i filmerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: