IKEA

Oj vilken lång dag. Glömde kortet hemma så är skyldig min syster MKT pengar. Men är rätt nöjd :) Köpte sängkläder, två filtar, blockljus, en spegel, en stol, en byrå/hylla o säkert någonting mer :P Bilen var galet packad påväg hem ska ni veta!

Men innan vi for hemmåt så gick vi in på Skopunkten♥
Köpte mig två par bruna skor.. Har aldrig någonsin haft bruna skor men dom var snygga so why not!
Dom svarta längst ner köpte mami, men jag lovade att sno dom av henne ibland :)




Detta är Vilgor, min nya stol. Vi kommer inte riktigt överens just nu, men annars är han bra.



Nu ikväll BORDE jag packa, plugga o bygga möbler. Men istället ska jag hämta Claes på flyget o skjutsa in han till stan. Han har spelning på Olles så funderade på att sätta mig där o ta en nykteristdrink, bara för att höra några låtar. Synd bara att jag inte har några vänner. Och helt ärligt så har jag för dåligt självförtroende för att sitta där själv ikväll. Ser ut som ett helvete runt ögonen, hinner inte duscha och har en fläskläpp. Grrrr. Säkert massa folk som vill prata med en då. Uh. Hatar när jag känner såhär. Vet ju att jag bara är jobbig. Loser! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: