I'm just a woman, I'm not Jesus in drag

Fick mig ett skumbad i Fällbäcken igår, himla nice!! Sen vart det en skräckis, men somnade typ istället..

Mami jobbar natt nu i helgen, så vågar knappt visa mig nere för jag är rädd att väcka henne. Så sitter gömd här uppe på mitt rum o pluggar. Har ju helt ärligt inget bättre för mig. Prioritering lixom. Har suttit i 2 timmar nu så tänkte ta en bloggpaus o rensa hjärnan lite :P Planen är att halv 2 ger jag upp för idag o tar en skogsprommis istället. Sedan blir det agility halv5 med Emma o Vip. Och efter det, hör o häpna, så ska jag på travet o hjälpa till.. Läskiga stora dumma hästar..... :P

Gillar min stora hund just nu btw. Hon är så söt! Liggar på sängen o roar sigsjälv med nå leksaker. Är ändå sötast när hon inte kan bestämma sig för vilken boll hon ska kasta runt på. Ser smått roligt ut när hon försöker få in 2 tennisbollar i munnen samtidigt x)
Min lilla hamster♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: