In my head I pretend that you want me

For upp till Solbacken idag för att inhandla ett headset, nå skruvar o 5 meter kedja. Kinky, I know.
Expert sög, förutom att det var en söt pojke som hjälpte mig. Men han hade inga headset med USB som våran, enligt Idas man, inkompetenta IT-lärare sa att vi behövde ha. Så ska bara köra på med ett vanligt. Om vi nu hade ett?! Måste fråga min bror igen..

Sen hann jag få mig en puss innan jag skulle möta upp tjejerna :$
Mötet var faktiskt himla bra! Vi fick som lite ordning på allt på något sätt. Det som håller mig sömnlös nu på nätterna är bara att mina böcker aldrig vill komma. Jättelätt att plugga på böcker man inte har. Skoj.

Men efter mötet bestämde jag mig för att det var färdigpluggat idag! Drog till Södra Bersan för att chilla lite med min vän. Träffade största delen av familjen Sundin och M mannekängade hennes nya kläder för mig. Riktigt fina var dom! Jag vill också shoppa.. :P

När M for o handlade så for jag hem o tvingade min käre far att hänga upp min boxningssäck :) När han var klar sa jag "Tack pappa! Du får nu välja en valfri godis från godisburken :)" -"Wooow, jackpott!"

Så kvällen har jag spenderat med att boxas o rocka rockring om vartannat. Sen tog jag o Hollan cykeln ut till oljehamn o tillbaka, men påväg hem insåg jag hur mkt jag saknade min buspojkar.. Så vi cyklade hela vägen hem till syrran o var en stund med dom!
"Ollie, hom Ollie!" Så låter det när Buspojke2 håller i kopplet o Hollan försöker gå iväg x) Han är så söt!! Mina hjärtan



Nu är det dags för sängen strax. Ska bara kika lite på IKEAs hemsida, ska dit med syrran o mami den 23e :)
Hooj
Postat av: Linda

dom är faktiskt för stora nu å :l

2011-09-06 @ 23:10:10
URL: http://lindalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: