It's a rich mans world

Fick lön idag! En lön jag hade glömt att jag skulle få, så har snålat med förra lönen som fan. Så nu har jag 19 000kr :D Försöker få med mig M till Turkiet typ så snabbt som möjligt men hon skulle fundera på det :P Men jag måste boka resan innan jag blir för snål!!

Skolkade två lektioner idag och for hem o pluggade på redovisningarna ist. Är rätt så klar med den ena. Och nu luktar det mat här, så måste nog gå strax! Kan berätta det att jag trivs himla bra här i lilla översvämmade Rosvik, men Pia flyttar imorgon!! In till Luleå så kanske kmr bo där resten av veckan ist :) Får se!

Efter maten ska vi fara så jag får träffa Hollans mami :) Sen blir det nog mera plugg.. Redovisning imorn? Noone knows. Vi ser väl.

Saknar min bästa vän!!
Postat av: linda

Synd att mina naglar avslöjar att jag inte är så rik ;(

2011-09-27 @ 23:33:05
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: