I've got the moves like Jagger

Oj vilken rolig kväll jag hade igår!! Först fick jag go'mat när vi kom hit, fläskfilé o potatisgratäng, mums! Sen började vi göra oss klara o dricka lite. Halv 8 bar det iväg in till Luleå för förfest hos Pias kompis. Hon var inneboende hos ett jättetrevligt par som bjöd oss på typ lemonnånting och Bailys :D Vi skrattade o dansade o sen helt plötsligt drog vi ut, alldeles för tidigt! Var nästan inget folk ute alls på STUK, och dansgolvet var inte öppet när vi kom :/ Så vi satte oss en stund och jag försökte köpa en drink med Shellkortet. Det gick inge vidare.. Hade tagit det ist för bankkortet X)

Träffade en man som hette Erik, han var trevlig :) Sen dansade vi med några pirater, o massa annat folk. Dansade praktiskt taget heeela kvällen! Och dansade med massor av pojkar (A) Dom flesta var jättetrevliga o inge taffsiga alls, men det var några som var riktigt jobbiga >.<
I slutet träffade jag en galet snygg pajk jag dansade med, perfekt avslut på en skitbra kväll!

Vaknade rätt obakis idag och åt frukost och sen vart det en prommis med alla hundarna :) Det är fan översvämningar i Rosvik :O Massor med vatten! Tokigt!!

Men nu blir det plugg, ikv är det visst dags för lite agility, och sen blir det nog bara att chilla med någon film OCH CHIPS<3

Visst är det vackra flickor jag bor hos? Dom är siamesiska tvillingar och sitter ihop i tungan.
Postat av: linda

Frågan är om man ska kalla dem flickor eller flicka när de sitter ihop!?

2011-09-25 @ 14:34:11
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: