Stupid girls!



Haha jag har totalt fastnat för den här serien!! Såg ett avsnitt igår, och ena tjejen är ju bara så jävla dum x) Så var tvungen att se det idag med :D Och han behöll henne?!?!?! Fast alla tjejerna där är puckade. Som att dom faktiskt litar på den där duden? Guys can not be trusted. Men jag vet ju vad jag gör kvart över 2 alla dar resten av veckan... Skulle kunna tjuvkolla vem som "vinner" men då skulle ju allt förstöras ju :P

-Fuck, jag gjorde det just och han väljer henne!! Jävla PUCKO!! Dom har gjort slut nu iaf så världen vet att det var fel val, och jag hade rätt (A) Han skulle ha valt Ali!!

Och så släpper vi det... Hahaha besatt.

Har massor av pluggskit att göra i veckan. Förlorar ju hela fredagen för det är IKEA-dags då, så hade tänkt ha helgen på mig, men om jag nu ska ut med Pia på lördag... Är väl viktigast att göra klart grupparbeterna så jag inte sinkar gruppen. Skulle kännas sämst. Sen det individuella får jag väl sitta efter skolan o skriva nästa vecka. Ska inte lämnas in förän på onsdag så..

Annars då? Min näsa har förklarat krig mot mig, jag är hungrig hela tiden. Även när jag är proppmätt så vill jag bara fortsätta äta. Tror jag är deprimerad. Eller så har jag börjat äta för mycket godis nu igen.
Hollan var duktig idag, typ. For upp en sväng, ställde upp nå hopp, tunnel o slalom. Hon älskar ju bara bommen! Och ibland är hon påväg upp på vippen för hon tror den är bommen. Tokiga hund :P Men gick lagom bra idag, hon var som lugn på nåt sätt :S

Okej, sitter bara o svamlar för att undvika att skriva pluggskiten så lika bra jag slutar nu för har inget vettigt att säga. Förutom att pojkar är dumma. Tihi :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: