Tell me things you never even tell your closest friends

Jag vet inte varför jag tycker om dig, men det känns satans tomt när du inte är här


Pallrade mig upp kl9 idag, en halvtimme sent, men tror inte min kropp riktigt är i toppform. Fick hem en av mina böcker igår! Så har läst ett kapitel i den nu på morgonen. Och nu har jag suttit o pladdrat bort en 20min med min vän :$ Känns dumt att jag har så dålig självdiciplin.
Kommer jag ens klara det här?

Ska träffa tjejerna kl1 på Skeria idag iaf. Då får jag se hur dom har lagt upp det, för just nu läser jag lite här o lite där o lite överallt. Har ingen ordning alls o minns inte vad som hör till vad av det jag har läst. Känner mig smått misslyckad o förvirrad.

Längtar till helgen, väldigt väldigt mycket! Tävling i Piteå:) Och dom kör bara en klass per dag så då kommer jag nog hinna plugga ändå så det känns bra! Känns som att jag aldrig gör något med hundet längre så ska bli skönt att åka iväg sådär :)

Näe, nu är det dags att ta tag i det roliga igen..
Hooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: