They're like chocolate-cakes, like cigarettes. I know they're bad for me but I just can't leave 'em alone

Haha såg min snygging idag igen, han är inte lika snygg som i lördags längre x) Men han ser fortfarande bra ut ;)

Nu sitter jag här själv igen, i lilla byn Rosvik. Fam.Kinnunen har packat in Pias rum i 2 bilar och en släp o begett sig till Luleå, för nu är det flyttdags! Jag stannade hemma för att plugga, men ska ta två hundar o mitt pick o pack och fara dit senare. Funderar på om jag ska duscha före, osså laga lite makaroner o korv, mums!

Redovisningen gick okej, vi var den tredje guppen (typ direkt efter varandra) som hade jobbat om Jämställdhet, så vart ganska mkt upprepningar.. Men vi hade ändå typ 4 punkter som inte dom andra hade tagit upp så Hah! Och Ida fick cred för manuslapparna hon hade, när det var min idé.. Haha bitter x)

Imorgon gör vi praktiskt taget ingenting. Ska lyssna på 2 grupper till som pratar om Jämställdhet, och har en föreläsning på eftermiddagen. Kommer troligvis ha lunch i sådär 3 timmar också, så då passar det ju bra att Hollan är nära så kan jag gå hem till henne på lunchen :)

Nu gör jag såhär igen, sitter här o skriver om absolut ingenting bara för jag är less på att plugga. Kanske borde göra något produktivt istället. Som att rasta hundarna eller ducsha? Snart är det ju middagsdags också! Haha vilket fult ord, "middagsdags". Heter det så? Now I'm doin again!! HEJDÅ

Btw. så var det frost på Glenn imorse. Vinter snart?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: