Thursday I don't care about you, It's Friday I'm in love!

Känner mig ovanligt duktig! Har pluggat hos Ida x antal timmar idag, och sen sovit lite och nu börjar jag tagga igång inför kvällen!

Jag o M ska ut o äga den här lilla stinkande hålan vi kallar Skellefteå. Problemet är bara att hon inte slutar förän 10, så jag sitter just nu hemma med musiken på högsta volym och sippar på ett glas vin! Måste kanske ta på mig nå kläder snart? Hoppas på en sväng på Olles ikv, har lovat att krama Claes!


Känner mig verkligen på topp just nu! Känner mig glad, och dansig, och trevlig och allmänt Awesome! Miss Awesome's back ;) Smått störd på mina ögonlock, men det låtsas vi inte om! :)



These are the good times in your life, so put on a smile it'll be allright!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: