You're not a person; you're a disease.

Hej bloggen! (L,Albin,Kimothy o Anna)

Vaknade arg imorse. Dumma telefonsamtal mitt i natten med idiotiska svin..

Och första föreläsningen för dagen gjorde mig galet deprimerad. Vet inte riktigt vad det var meningen att lära oss men allt jag kommer ihåg är att världen kommer gå under snart och vi människor suger!

Åt en god macka till lunch, o hade lite fler lektioner. Sen såg jag min snygging!! :$ Han jag träffade i lördags.. Fast kände inte igen han förän vi hade typ gått förbi varandra så hann inte hälsa. Det sög.

Väl "hemma" vart det revbensspjäll!! :D :D Och sen snacks o film :) Såg The Zookeeper och den var svinbra! Alla dissade mig när jag vlle gå o se den på bio men jag förstår inte varför. Den kickade ass :D

Nu ska jag gå en snabbis med mitt hund. Hon skulle egentligen få följa med dom andra ut men känner mig som en dålig matte när jag aldrig går med henne.. Så vi tar oss en liten prommis innan sängen :)

Försöker övertala Pia om att fara på STUK på onsdag igen, men vi får se... Måste kanske plugga då också.. :/ Menmen, Godnatt mina vänner!


All these lives that you've been taking,
Deep inside, my heart is breaking.
Broken homes from separation.
Don't you know it's violation?
It's so wrong, but you'll see.
Never gonna let you take my world from me.
The world outside these walls may know you're breathing,
But you ain't comin' in.
Postat av: linda

bättre <3 jag älskar dig!

2011-09-27 @ 03:02:07
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: