All you have to do is call my name and I'll be there on the next train...

Humöret svänger som bara den idag! O ena sidan är jag megataggad på livet, men o andra så har jag spenderat dagen med plugg o disk. Orkade tillomed laga en riktig middag ikväll! :O Tror jag har levt på nudlar non-stop sen grillkvällen. Tur jag alltid fick mig riktig mat på jobbet iaf :P

Imorgon så åker jag med den bästaste grannen Lena till Luleå för en föreläsning med någon som jag borde kunna namnet på.. Hundgrejor är det iaf så det kommer bli intressant! Sedan på lördag så är Holly en "heders-perro" och ska få följa med som problemhund :P Hon är heders-perro för att det egentligen är perro-klubben som anordnat det, endast perros, men har man världens bästa granne så har man :) Dock så har hon ju blivit så duktig på senaste så det är knappt ett problem längre, men alltid bra att få lite extra tips!


Annars då? Har inne-vecka nästa vecka. Är inte taggad men that's life. Den helgen så är det Megafonenfesten som jag inte har bestämt mig för om jag ska på, för lördag-söndag är det inoff i Piteå så vi ska fara o tävla!! Ååh så härligt att tävlingarna börjar sätta igång :D Snart är det vår hemma-tävling också ju♥ Men före det ska jag hinna med att fira Jeanettes 20årsdag och sen en awesome liten get-away för mig själv! Är så taggad så jag vill dö :D Detaljer får ni sedan, är ju ändå 3 veckor kvar :P

Oj vad jag saknar min bästa vän♥
Postat av: linda

fan vad jävlig jag såg ut i fejjan på dennaa bild, men jag saknar dig med! SOM FAAAAN! :D

2012-04-20 @ 05:09:58
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: