I said "I love you" and I swear I still do

Åh jag vill ha sommar NUUUU!
Eller jag vill ha 19-20 maj. Och 2 juni. Och om 2 juni går bra så vill jag ha 18 augusti NU! Och jag vill att bäbisarna ska födas :D



Holly har varit så otroligt duktig i skogen nu i två dar. Helt sjukt! Idag hade jag henne tillomed lös när vi träffade två hundar, och hon gick jättefint fot båda gångerna. Kanske har hon börjat mogna :) Detta väcker verkligen hoppet inför sommarens agilitysäsong. Jag vet att hon KAN om hon vill. Hon är svinduktig. Och nu kanske hon faktiskt kommer stanna med mig också :D På tisdag är det träning, 2 veckor sen sist. Jag längtar!! :D

Satt mig på en stubbe o chillade i solen på prommisen idag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: