If you need me to be with you I will follow when you leave

Det snöade som fan i helgen så vi kunde inte flytta ut hindrena. Blir alltså träning på travet nu om en stund!

I fredags.. gjorde jag nog inget vettigt. I lördags så soooov jag, sedan var jag med M, Adam, SannaSu mfl först hos Adam och sen drog vi ut på Calles! Träffade några kändisar + massa nytt trevligt folk, så det var en riktigt lyckad kväll :)
Söndag så hade jag middagsdejt med Ida! Det var helmysigt. Vi åt på Bishops Arms, svingod mat men alldeles för stora portioner x) Sedan gick vi på promenad genom stan tjallala, challalalalalalalla, challalalalalalalla haha omg. Näe, det var mysigt!
Sedan vart det "filmkväll" med Albin. Han kom hit o tvingade mig att se hockeyn ett tag, men tillslut såg vi Dirty Dancing ist! Han fick välja mellan den o Titanic :P Natten mellan lördag o söndag var det 100år sen Titanic sjönk, så jag ville som se den o minnas lite.. Men!


Jobbet suger fortfarande. Bara massa gnäll o skitsnack. Men snart är jag klar där!
Idag hämtade jag ut två paket, ett med pluggböcker och ett med Häromi saker! :D Fast vet inte riktigt vad som hände med Häromi, för det var bara buren o pläden i paketet och jag hade beställt 3 grejer till :S Anywhoo så är buren nog stor för både mig o Hollan så vi har legat där i o myst! x) Vill att hon ska bli lika trygg i den nya buren som i den gamla, så jag får väl fjäska lite en stund :)

Näe, nu ska vi mysa lite till, sen blire AGILITY! Fan vad jag längtar till maj månad :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: