In the middle I will do my best

Gårkvällen var jättetrevlig! Tog massa bilder på vår goda mat och glada humör men orkar inte lägga in dom nu. Kommer sen :)
Vi vart dock inte så många som jag trodde vi skulle bli :O

Vi satt kvar på Tatung ända tills M slutade halv10 så jag begav mig dit. Vi for bort till Adam där folket var väldigt väldigt onyktra x) Snoppskakande och vinglande männiksor. Vi skulle dra in på Calles men ingen av fyllona hörde oss så vi drog själva ;D
Träffade StefN o Madde o André :) Var längesen sist så det var ju kul! Albin var en ängel oc hämtade mig så jag slapp gå hem♥

Väl hemma släppte jag ut Hollan (lös) och hon var skitduktig hela tiden.. Tills i slutet. Hade inte sett en enda människa eller bil på hela tiden, men självklart så får hon vittring på nåt spår och springer rakt upp på leden när det kommer en bil!!!! Jag har aldrig skrikigt så högt i hela mitt liv tror jag. Paniken var obeskrivlig, hjärtat var inte i kroppen längre. Fan tur hon hade reflexvästen, bilen saktade ner och hon kom tillbaka, men det kunde fan ha slutat.. så hemskt så jag kan inte tänka på det.


Vaknade kl6 imorse av att någon ringde, somnade ifrån samtalet o vaknade med telefonen i sängen x) Minns inte ens vem det var men har en god gissning.

Steg upp halv12, chillade med mitt hjärta o sen provade vi nya löparskorna påväg in till stan :) Tog buss till hamn o fick mat, sedan for jag o mami o handlade! Köpte den SÖTASTE grillen någonsin! Den är liten o blå :D Lägger upp en bild senare när jag orkat montera den :P
Hade tänkt gå en sväng nu ikväll, men känns som att jag måste sova tidigt. Ska stiga upp så tidigt som jag orkar imorn så jag hinner en längre sväng med Hollan före jobbet!

Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: