It messed me up, I need a second to breathe

Satan så fuckad man blir av ljuset. Jag var inställd på att klockan var typ 5 nu, inte snart halv8 :S Men härligt, sommarkänslan smyger!


Fredag den trettonde. Nice. Var en helvetes dag på jobbet idag och måndag lär inte bli trevligare. Jag hatar konfrontationer och sådant, men det som hände idag var fan inte acceptabelt.

Hela veckan har varit småjobbig, har inte varit så glad o pigg, he he.
Men Holly fortsätter att förundra mig med hennes lydighet och det får mig på ett himla bra humör!!

Mattorna på bommen och vippen är bytta, SKITsnyggt vart det! På söndag flyttar vi ut det till Bersan, I can't wait! Fan så härligt att kunna fara o träna när jag vill :D Men tror inte jag har varken ork eller tid att cykla dit i veckan så bensinräkningen kommer ta sig ett hårt slag..

Jag kommer troligvis bli underkänd i båda kursena nu också eftersom jag inte har tid att plugga. Menmen, en veckas jobb kvar, sen har jag tjänat ihop lite pengar så då kan vi ta tag i plugget igen!

Ville egentligen inte ha sagt något vettigt alls, bara en uppdate.

Oh, and tomorrow I have a date! ;) Bara Ida dock, men kul ska det bli!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: