Singin' "Sweet home Alabama" all summer long

Tror grannarna saknar sommaren lika mycket som mig, för dom har spelat denna sången om och om och om igen i en halvtimme. Men det stör mig inte så mycket, jag saknar sommaren jag med!


Helgens föreläsningar har ändrat min syn på relationen mellan hund och människa. Vilket typ var meningen :P Jörgen Thynell var otroligt rolig att lyssna på och man fick verkligen tänka till. Det var också väldigt bra att han hade Hamlet där och kunde visa allt han förklarade och man fick se att hunden reagerade så som han sa att den skulle. Nu måste jag bara ställa om hela min vardag så jag kan göra så som han sa :P


Jag tycker att hela den här veckan bara kan flyga förbi i ett naffs och att det är fredag imorgon! Haha jag längtar mer till tävlingen än till festen på fredagkväll så kanske lika bra att jag säljer biljetten? Men jag vill då fara en stund på förfesten hur som helst.. Aja. Vi ser väl.
Men tänk så härligt, två helger av hunderi efter varandra :D Och sen två helger utan hundar och med alkohol efter varandra :P

Oj vad jag längtar till maj månad! Vilken underbar månad det kommer bli :)

Näe, nu ska jag nog kanske plugga lite................... Hare gött

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: